KBT

Kognitiv Beteendeterapi
Nu fick jag en "spindel-panikattack" igen. Uh. Går upp ur badet för att telefonen ringer och sen ser jag VÄRLDENS största spindel (Oavsett storlek så är dom världens största i mina ögon.) Fick Panik och skriker på mamma medans jag försöker andas och hitta en handduk att ta runt mig innan jag svimmar.

Kroppen säger "svimma!" medans hjärnan säger "svimma inte!, då kan spindeln krypa på dig!! SPRING!!!"

Nu säger mamma att jag måste söka hjälp. Det får väl bli KBT i motala Kul liv.

Kanske borde börja packa mina grejer tills jag åker imorrn !
xoxo
Spider Pig!
Spider Pig!
Does whatever a spider pig does!
Can he swing from a web? No he can't
He's a pig!
Lookout!
Here comes the spider pig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0